Larver, ödlor och ormar i en rymdhjälm

Tog tåget kl 7 i morse och har haft två lektioner i Borås idag. Men skönt nog så hann vi med 15 tåget, så vi kom fram till Varberg kl 16.30.

Har nu kollat på Idol, det var några blivande stjärnskott idag också. Låter som att det kan bli en bra höst. Tittar på, eller har det på iaf, Kändisdjungeln nu. Verkar ju vara halvkass som de sagts överallt. Men får väl ge det en chans. David och Tilde är lite överflödiga kan jag tycka, står där som några sportkommentatorer. Men det är väl för att det ska skilja sig från Robinsson kanske. "Det vackraste ord jag kan tänka mig just nu är Östermalm", Det här känns så långt ifrån Stureplan som möjligt..." ÖHHH.. Nu ska vingubben göra något äckligt verkar det som, Larver Usch. Åh fy så hemskt!!! Åh jag kan inte titta, Nu skalbaggar också, så fruktansvärt vidrigt!

Ska jobba i morgon och på söndag är det Göingegårdens dag. Jag och Linda ska göra undersökningar där. Ska även skörda ett äppelträd, mysigt!

Nej ödlor, åh stackars vingubben, vad är det här för program, nu har han ormar också. Tur nu är det paus. Ni som inte tittade på detta, tur för er...

Kommentarer
Postat av: MOR

Jag blundade halva programmet - ser att det ska sändas både ikväll och i morgon. Stackars Janicke Björling som ska begravas bland ormar ikväll. Är nog inget program för mig heller....

2009-09-12 @ 08:21:31
Postat av: sofia

tack så mycket :) vad sägs om en promenad snart igen kanske? har dock grym träningsverk märks det att jag är onan på att träna? :P

pusskram :)

2009-09-15 @ 19:33:44
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0