Full fart

Gó morgon, fredag idag igen. Blir snart lite rätt när tiden går så fort. Hinner ju knappt reagera på att det är måndag så är det söndag igen. Vi har mycket i skolan just nu, tre stora saker samtidigt. Plus att jag jobbar nästan varje dag nu när bossen är på semester i två veckor. Hinner inte riktigt med allt, disciplin! Sen har jag ju min starta eget-kurs också… Allt blir ju lite mer då allt är i Borås också. Krävs ju 3 timmar extra för allt.

Igår var det VIP kväll på Fashionoutlet i Borås då filmen från modevisningen skulle visas, jag jobbade och missade det, så otroligt besviken.

Idag ska jag träffa en tjej, Evelina. Hon gick eventutbildningen i klassen över mig och har nu startat eget företag. Jag är ju på gång att göra det nu i vår och vi har lite planer, så idag ska vi ha lunchmöte på Tovedals. Ska bli skoj. Sen är det jobb, 13-18.30.

De hade flyttat en lektion som skulle vara på måndag till i eftermiddag, så jag kan inte vara med, men jag tog igen det igår i vårt grupparbete, så det är lugnt.

Nu innan halv tolv har jag lite att stå i så det är bäst att sätta fart!
städa
plugga
duscha
Bokiarean
dagens citykoll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0