Gó morgon



Startade dagen med att med hela min kraft slänga mig mot dörren... (Blir nog ett fint blåmärke på höften i morgon... ) En gång till och en gång till. Men jag lyckades inte komma ut. Eric hade hittat tekniken och lyckades öppna dörren, trodde att vi var helt insnöade och inte skulle kunna komma ut. Nu har jag iaf kommit in igen efter att ha skottat utanför oss och hyresvärden. Ganska jobbigt faktiskt. Men Eric har skotat flera gånger nu och hyresvärden och hans sambo skottar ju flera gånger om dagen så jag kände helt enkelt att det var min tur denna gången.

Det är ett uppehåll i snöandet nu. Har kollat runt på alla tåglinjers hemsidor nu men får ingen riktig ordning på det hela. Mycket eller nästan allt är ju inställt men man vet ju inte vilka. Skulle ju som sagt till Borås idag egentligen. Men vi sköt upp det till i morgon. Så jag och Eric hade tänkt fara till Göteborg och gå på modemässans sista dag som jag hade planerat in innan jag skulle vara med på visningen. Så nu vill jag ju verkligen dit. Vi gör väl ett försök. Men om vi kommer dit kommer vi väl inte hem…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0