Lite allt möjligt vetande

God morgon!

Sitter i skolan i Borås nu och väntar på att kl ska bli 10.00 då vår lektion börjar. Det är ju så kass med tåg som går så vi fick ju ta 07 tåget idag iaf.

Så en och en halv timme hit och samma hem kl 12 för två timmars lektion. Lite trist men så får det vara. I eftermiddag ska jag äntligen fara till pappa, det är över ett år sedan jag var där. På söndag ska jag träffa mamma och mormor plus mina gullhundar. Så det ska bli en supermysig helg, utan jobb! Det var längesedan...

Lite övrig uppdatering:

Jag fick VG på den förfärliga hemtentamen som jag skrev om för ett par veckor sedan, med andra ord toppbetyg! toknöjd, får väl säga att det var värt all slit och tårar...

Jag har blivit antagen till en diplomutbildning för starta eget, kick off på måndag kväll. Ska bli jätteskoj!

Jag är projektledare för en modevisning som ska vara i Varberg på Statt den 28 april, ännu roligare.

Jag är snart klar med skolan, sjukt underbart men det sätter lite press...

Jag och Anna ska förgylla våra tomma minuterar (om det kommer finnas några) under våren med att skriva examensarbete om PersonalShopping...

Jag ser fram emot nästa helg då mamma, Peter, Percy och Tilda. Vi ska på båtmässan i Göteborg och ha en underbar helg...

Jag är störtförtjust i min pälsmössa som jag fått av mormor, sitter och klappar på den nu och varm och gó är den också...

Jag har insett att all ledarskaputbildning som jag haft med Tomas Thaung bla har satt sina spår, " Man ska aldrig säga man, man ska säga jag"... Joppp lite har satt sig iaf. Men det kan låta rätt själviskt att bara säga jag hela tiden men jag är väl redan arbetsskadad... eller studieskadad kanske...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0