min ena näsborre är förkyld

Gó kväll!

Jag har jag jobbat, skoj! Det var ju nästan en vecka sedan sen sist. Det hade kommit in massor av fina vårkläder under dessa dagar. Har varit förkyld i ena näsborren hela dagen men nu haar det slagit ut i hela kroppen, hoppas att det drar snabbt förbi.

På vägen till jobbet gick jag inom Hagedorn för att prata med Anna och höra om Fashion Week i Köpenhamn, så avis! De hade fått in smycken i butiken och jag blev såld på ett armband direkt... Kunde inte låta bli att låta det komma med mig hem.



Dagens lyxmiddag stod serverat när jag kom hem efter jobbet, gott som vanligt. Kockens uppläggning är den översta bilden och den nedanför är min tallrik, inte lika noga där kanske...



Blommor från helgen, alla hjärtans dag har ju passerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0