Ordning och reda

Nu har vi äntligen skrivit på kontraktet på lägenheten så det blir inflytt någon vecka innan 1 maj om allt går som planerat. Vi ska ju vara här ifrån 1 maj och vi orkar inte med allt på ett dugn igen. Efter vi varit och lämnat in kontraktet tog vi en sväng på stan och åt lunch. Eric är också ledig idag men han ska till Göteborg ikväll. Äta middag med sina klasskompisar. Kul att de äntligen ska hitta på något.

Jag fick ett syskrin av mormor i julklapp precis som jag önskat mig. Idag när jag ver ledig så passade jag på att göra i ordning bland mina syprylar som jag har haft lite här och där i skokartonger och liknande. Det blev toppen!


Kommentarer
Postat av: Martina

Vilket fint syskrin! Ser att du har fixat ett litet eget märke också :) Du borde förresten börja sälja dina fina smycken och dylikt via bloggen. xx

2010-02-02 @ 18:08:05
URL: http://martinailondon.blogg.se/
Postat av: malin björk

JA det är superfint och nu är det fyllt med massa bra prylar också!!!



Ja jag ska väl försöka komma igång lite med mitt pyssel så jag har något att sälja bara. Har köpt massa pärlor och sånt skoj nu så det ligger bara och väntar på att jag ska sätta ingång och plua.

2010-02-02 @ 21:51:04
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0