Frågetime

Satt och läste Sofias blogg och snodde dessa frågorna från henne, men och vilken tid det tog att fylla i...


Namn: Malin

Kallas för
: Malla, Björk eller Bjorkan

Stjärntecken:
Lejon

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Fem hål i öronen

Tatueringar: Nopp

Längd: 1.76

Skostorlek: 39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ja på sommaren kommer de små skönheterna fram...

Motto:Every day is a Fasion day! som är mitt eget men jag lever efter det är meningen med allt som sker

Kär? Klart jag är

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, fast jag gillar verkligen vårt lilla hus, men kikar för fullt

Dricker du? Icke... Ett litet glas vin bara för att vara trevlig till maten, en gång per år kanske hiii

Röker du? Verkligen inte!

Vilket schampo använder du? Oftast Elvitall men det kan skilja

Vilken parfym använder du? Just nu Kylie Minogue, sweet darling

Vad är du rädd för? Mörker, lustikurrar, bränder, döden... får nog avsluta där för denna listan kan bli lång

Gillar du att tvätta
? JA verkligen det är en av mina stora hobbisar, brukar stå och titta på när knappen åker runt i de olika lägena och tvätten åker runt runt, vilken skapelse.... ÖHHH vem gillar att tvätta?

Gillar du berg- och dalbanor? Jag kan åka det och dett pirrar lite kul i magen men inte så jag längtar efter det.

Senaste.....

Filmen du hyrde?
hummf. hyr inte film så ofta...

Filmen du köpte? Öhh Eric kommer du ihåg? Jag köpte, det måste varit Djävulen bär Prada, typ två år sedan...

Låten du hörde: Lars Winnerbäck här hemma iaf, men sen på jobbet är det en salig blandning, kanske Lily Allen.

Låten du laddade ner? Vadå laddat ner, sånt gör inte jag...

Personen du ringde? Anna

Personen som ringde dig? Anna

TV-program du såg? Nyhetsmorgon

Person du tänkte på? Sofia eftersom jag läser hennes svar nu...

Favorit…

Låt: Många....

Sak att göra: Sitta vid datorn... Öhh, ut i friska luften... Gu´så tråkig jag är.

Sport: Dansa! Segling

Dryck: Vatten

Kläder: Färger, leggings och långa linnen...

Film: Jag har alltid sagt Fucking Åmål på denna fråga men jag tror jag får ta och byta ut den snart. Många, nu är det nog Stig Lindbergs filmer

Bil: Bil? Nä min cykel PinkLady

Serie: Följer ingen serie men program; jag ska bli stjärna, topmodel mm

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja det jan jag väl inte säga annat..

Gråtit över en flicka? Njaa, möjligen om jag bråkat med Martina, nä... Kanske om någon varit taskig då...

Ljugit för någon? Det har säkert hänt en och annan gång, men mest lurats för jag kan absolut inte ljuga

Varit i slagsmål? Jopp när jag var liten, med min gamla granne, vi slogs med miniskidor kommer jag ihåg....

Blivit arresterad? Nej det har jag inte, blev stoppdad av polisen en gång på min moppe en tisdagsmorgon påväg till mitt sommarjobb, fick blåsa. Hihi Men de var nog de som ville skoja lite med mig...

Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal…

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Vet inte

Gånger ditt namn varit med i tidningen? många gånger

Senaste…

Boken du läste? Läser Shopaholic böckerna, en efter en både på Svenska och Engelska

Personen du fick e-mail av? Mamma

Personen du fick brev av? Julkort, Anna för det kom igår... Tack

Personen du fick sms av? Mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Juldagen

Saken du köpte? Frukostbuffé på Mignon, annars ett linne tror jag

Vad har du gjort idag? Ätit frukost och packat och nu fastnade jag här, ska snart till tåget för att åka hem till familjen

Brukar du svära mycket? Nej men tyvärr kan det hända nu för tiden, har alltid varit väldigt duktig på att inte göra det.

När stiger du upp på morgonen?
Olika, runt åtta men om jag ska till skolan så står klockan på 05,15

Vad har du på dig?
Svarta leggins mitt nya gråa linne som det står Just make it work på och egengjorda smycken

Vad ska du göra ikväll? Umgås med min familj

Vad är du allergisk mot? Nötter och något som jag inte vet

Var har du ont? Humm känner efter, just nu är jag kry, men igår hade jag galet ont i ryggen trodde jag hade fått ryggskott

Använder du hårspray? Sällan, bara om jag ska få någon speciell frilla och på modevisningar, mitt hår blir som tuggumi av det

Kan du stå på händer? Ja, eller har kunnat men det var längesedan jag försökte nu

Håkan Hellström eller The Ark? Båda!!

Salt eller socker? Inget, Men socker i så fall, mamma får stå för saltet, hihi

Gillar du ketchup? Gillar och gillar, jag äter inte det, men det är nog mest för att maten är godare utan och lingon är godare

Är du glad nu? Ja, men börjar bli lite trött på detta nu, hur många frågor som helst ju, ska snart gå...

Var du glad igår? Ja jag såg Mariette och så hade jag en del trevliga kunder

Vad dansar du till? Gärna glad svensk pop eller the baseballs, men afro är skoj och jag älskar jive, hur det nu stavas

Stockholm är… ? där där allt händer, borde kanske ta mig dit

Göteborg är… ? nog bättre för mig, och massa bra band kommer därifrån och så pratar de finare än i Stockholm...

Kan du sjunga? Åhhh nej men jag har verkligen alltd velat kunna det, jag ville ju vara med i ett band, fast jag och Martina startade ett band ändå, Ugly Golvmopp, men vi började aldrig spela....

Spaghetti eller makaroner? Till vad.... Svårt val

Land du vill besöka? Jag vill till England igen men självklart så hade en riktigt härlig solsemester inte suttit fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0