Min gamle man

Startade dagen med sång och tårta. Eric fyller 24 år idag, gamle man. Känns knäppt jag känner mig fortfarande som 19 och jag har inte märkt att jag har kommit förbi 21. Men tro det eller ej så blir jag 23 i år, jag tror jag blir 22. Fick fråga Eric nu om jag verkligen hade räknat rätt.



Men som sagt, 05,30 så tog jag i från tårna här i vår trapp; "Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Erics födelsedag, hurra, hurra , hurra!"

Sen blev det tåget mot Borås och skola, hem med tåget igen vid 12. Tog en sväng på stan med Anna som sedan skulle jobba på Hagedorn.




Jag gick och köpte oss en varsin semla som vi åt i butiken.



Sen hjälpte jag Anna att hänga om lite i butiken och så klädde jag dockorna. Var riktigt skoj, exklusiva fina kläder och massa nya märken har de fått in.



Kvällen bestod av massa gos mat från charkdisken på Kvantum så som, revben, pajer, pastasallad med fetaost och soltorkade tomater mm.



Till Robinson så åt vi ost och kex. Blev en hel del. Kan säga så mycket som att allt tog slut, minsta ostbit och inte en kexsmula blev över, lyx ska det vara.

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och i morogn blir det heldag i Borås, med skola och grupparbete.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att se att du tar hand om honom så väl :) Själv börjar jag få lite noja över att fylla 26, så snälla, kalla inte Erik gammal ;) Kram

2010-01-28 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0