Söndag igen

Nu var denna helg över också, vad händer...

Idag har vi varit på Väla innan vi for hem, blev lite shoppat. Kände att jag kunde unna mig det efter en duktig föregående månad då jag inte shoppade, när det nu hände senast... Men nu blir det till att spara shoppingpengar till Milano i vår, längtar redan! Det är ju även dags att införskaffa en ny dator, mindre sugen på det men min sjunger på sista versen nu. Snart övertalad till en Mac, är det rätt tro. 

Nu väntar ännu en rolig vecka på jobbet. Ska ladda inför den genom att gå och lägga mig tidigt idag hade jag tänkt. Men tänkte även städa så vi får väl se var det hamnar, först packa upp väskan iaf.


Helgens köp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0