Helg!!

Sitter på Hästö hos mor och Peter, kollar idol och betalar räkningar... Min dator vill inte längre...

I morgon far jag ner till Malmö, ska bli mycket trevlig. En ledig helg händer inte allt för ofta.

I veckan har jag fått göra lite modelljobb... Lite speciella sådana, så det kommer bli en förstasida och en annons. Mer än så avslöjar jag nog inte, mer än att det inte är den typen av foton jag är van vid, hihi...

Nu tror jag att jag ska smyga ner för trappan och tjuva lite Pringles som jag spanat in i skafferiet.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

hejhej malin. Vilken fin blogg du har ! : D

2010-09-26 @ 12:07:19
URL: http://maliinbjork.blogg.se/
Postat av: Anna

Wow modelljobb.. I like! Grattis! Måste få se sen :) Du är grym! puss

2010-09-28 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0