Vila och talförbud

Idag var jag på sjukan... Fattar varför jag aldrig vill gå dit. Två timmars väntan, stört. Men men, nu har jag massa hostmedicin, stark som tusan och fick order att vila och talförbud. Hon tittade på mig som jag var helt dum när jag sa att jag jobbade... "Ja då lär du ju inte bli frisk, sjukskriv dig i fyra-fem dagar och var hemma tills du blir frisk. Vila och prata inte!" Så nu får jag väl lyda order då... Gick hem efter lunch och la mig på sängen och sov till 17.30... Kanske behövde det. Fick skynda mig ner och hämta ut min hostmedicin och köpte lite godis och tidningar för att sedan sätta mig på balkongen och var bara tyst...

Kommentarer
Postat av: MOR

Läkaren har helt rätt nu är det dags att du tar hand om dig och bli kry

2011-08-09 @ 22:02:41
Postat av: Martina

Mums va gott! Ser mysigt ut :)

2011-08-10 @ 09:52:12
URL: http://martinaostsjo.blogg.se/
Postat av: Malin Björk

Ja jag känner det nu. Bode lära mig att lyssna på min kropp. Nu bara måste jag bli frisk...

2011-08-10 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0