Melodifestivalen

Åh så trist när man inte har internet hemma. Men äntligen har Melodifestivalen satt igång. Det är ju så kul. Lördagens program från Luleå hade ju ett väldigt bra startfält. Le Kid var ju galet fina, låten var bra men de gick ju tyvärr inte vidare. Me and my drum var ju klockren den kommer nog långt.Annars har det varit en helmysig helg. Jag och mor var i Skåne lördags och hade en heldag hos mormor. Sen Melodifestivalmys på kvällen. I söndags var jag varit duktig må jag säga. Uppe med tuppen och har hunnit tvätta och storstädat lägenheten idag. Solen sken så jag tog en promenad ut till Hästö och tog en fika hemma och sen promenerade tillbaka till stan.
Nu far vi start till Stockholm, ska vara hårmodell för Hårologi, ska bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0