efterlängtat besök i brevinkastet!!

Åg vad jobbigt det är att lämna mina älsklingar på morgonen när jag ska till jobbet. Förmiddagen brukar gå rätt fort, hoppar upp på min Pink Lady och cyklar hem på lunchen för att få en stunds gos och bus plus lite käk. Sen snabbt hem efter jobbet. Har tappat träningen helt vill ju bara vara med lilla familjen så mycket det går. Det blir sena kvällar och massa mys. Nu ligger hon och småspringer lite här i soffan när hon drömmer, så gulligt. Hon hittade en ny plats idag i soffan!
Så ståtlig och vacker liten valp!! Helt i min smak!
Nu är det julafton, ELLE har landat i brevlådan idag!!!

Kommentarer
Postat av: MOR

Tove Styrke bättre som modell än som sångerska?

2011-09-16 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0